17 JANUARI Torr hud



Inlägget är reklam genom annonslänkar för Åhléns

(Japp, det är samma flaska. Ljuset ligger på lite annorlunda)

Åh, vad man blir torr på huden nu på vintern när man är inomhus mest hela tiden!
Mest på armar och ben.

Jag måste bara få tipsa er om min favoritlotion.   BIOTHERM  Eau Pure

Den är lätt att smörja in och går direkt in i huden utan att kladda och doftar så himla fräscht!
Friskt med en touch av citrus om jag ska beskriva doften.

Visst är den ganska dyr, men helt klart värd pengarna eftersom den räcker länge.
Vill ni också testa finns den här  och fram till den 21 januari är det fri frakt!
Passa även på att fynda på rean. Mycket fint på 70 % rabatt just nu!

Hur många därute är fortfarande lika lyriska över snön och vintern?
Nu skulle jag gärna och bums på momangen dra till ett snöfritt ställe.
Fy fabian för denna vinter säger jag!
Dels för att vara ute i trafiken med livet som insats och dels för det förbannande skottandet!
Två timmar var jag ute och skottade när jag kom hem. Bara för att få in bileländet på går´n!
Sedan kunde K dra ett spår fram till huset med traktorn.
Det blev middag klockan nio i kväll.
Nästan som på bondetiden. He, he..

Go´natt på er!

Kommentarer